Cikkmarketing titkok? Itt a titkok folyamata.
Azoknak, akik nem hisznek abban, hogy a cikkmarketing egy működő módszer és egy jövedelmező online üzleti lehetőség, csak annyit kell tennie, hogy követ néhány weboldalt, és megtalálja a kibertérben szétszórt tartalmukat. Kösse össze a pontokat, és megtalálja a bizonyítékot. Hasonlóképpen, olvassa el ezeket a tippeket, hogy lemásolja a képletet.
Ne írjon egy blogbejegyzést, majd sétáljon el. Néha a beszélgetések, amelyek egy bejegyzés hozzászólásaiban történhetnek, több pénzt hozhatnak önnek, mint a fő tartalom. Az olvasók sokkal nagyobb valószínűséggel térnek vissza egy olyan oldalra, ahol beszélgethetnek a tartalomszolgáltatóval. Bizalmat és visszatérő látogatókat építhet.
Tartsa egyszerűnek és rövidnek a szövegét. Ne felejtse el, hogy az internetre írni más, mint más médiumokra írni. Ne fukarkodjon az információval, de ha tömör és 2000 szó alatt tartja a cikkét, akkor az olvasók számára élvezetesebbé teheti az olvasás élményét.
Keressen egy bloggert arról a célállomásról, amelyet kutat. Biztos lehet benne, hogy őszinte információkat kap egy olyan bloggertől, aki az adott városban él. Vegye fel a kapcsolatot ezzel a személlyel, hogy személyes ajánlásokat kapjon arról, milyen csodálatos helyeket érdemes megnéznie, vagy melyik étteremben érdemes enni.
Tegye közzé a tartalmát a weboldalán, hogy a kulcsszavas keresésekből származó előnyök mind Önhöz jussanak. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy megemelje a forgalmat és a rangsorolást. A keresőmotorok a rendszeresen frissített oldalakat keresik, így a cikkei következetes közzététele segíteni fog önnek.
Amikor elkezdi és a cikk marketing kampány, fontos, hogy vannak céljai a saját maga számára. Ha nem net célokat, hogy tudja, mi számít sikernek és mi a kudarc, akkor soha nem lesz sikeres idő. Ha van iránya, akkor nagyobb valószínűséggel sikerül.
Amikor a cikk marketing erőfeszítései jól haladnak, előfordulhat, hogy kevés az ötlet, hogy új cikkeket generáljon. Ahelyett, hogy a világhálót pásztázná ötletekért, forduljon az elkészült cikkek katalógusához. Írjon újra egyet, ha teljesen kétségbeesetten keresi a tartalmat. Még jobb, ha fog egy régi cikket, és ír egy frissített változatot.
Nagyszerű tipp, ha sok tartalmat ír, hogy először írja meg az egészet, és sétáljon egyet, ahelyett, hogy menet közben ír és szerkeszt. Írja meg a tartalmat, hagyja egy-két napig lógni anélkül, hogy megnézné, majd friss szemmel térjen vissza, hogy gondosan szerkessze. Így nem valószínű, hogy nem veszi észre a nyilvánvaló hibákat.
A nagyszerű termékek megkönnyítik a cikkmarketinges munkáját. Egy olyan termék, amely már eleve vonzó, arra készteti az embereket, hogy cikkeket olvassanak róla.
Ha kutatta, hogyan végezzen cikkmarketinget, valószínűleg találkozott már a "PLR" rövidítéssel, és kíváncsi volt, mit jelent. Ez a rövidítés a Private Label Rights rövidítése, ami azt jelenti, hogy kiváltsága van a más által írt tartalom felhasználására, mintha maga írta volna. Ezzel a joggal együtt jár az is, hogy átírhatja ezt a tartalmat, beillesztheti a saját nevét, mint szerzőt, és eladhatja ezt az anyagot másoknak.
Amikor a cikkmarketingről van szó, az egyik dolog, amire szüksége van, az a türelem. Nagyon sok türelemre van szüksége. Nem kap egy csomó forgalmat egyik napról a másikra, még akkor sem, ha hetente rengeteg cikket küld be. Időbe telik, amíg felépít egy hűséges olvasóbázist, majd még több időbe telik, amíg megtartja őket, és még több olvasót vonz. Csak folytassa a munkát, és idővel látni fogja, hogy a megtekintések és az eladások növekednek.
Mielőtt feliratkozna egy cikkkönyvtárba, győződjön meg róla, hogy ismeri az oldalt. Meg kell győződnie arról, hogy érti a beküldési irányelveket, valamint az írói felületet. Ezeknek az irányelveknek a megértése elengedhetetlen ahhoz, hogy továbbra is használhassa ezt a könyvtárat.
Amikor feliratkozik egy cikkkönyvtárba a cikkei népszerűsítése érdekében, győződjön meg róla, hogy megnézi a kezdő írók számára rendelkezésre álló oktatóvideókat. Ezek a videók adhatnak néhány tippet, amelyeket alkalmazhat a cikkeihez, hogy a lehető legtöbb embert vonzzák azokat.
Online cikkeinek népszerűsítésekor nagyszerű tipp, ha megnézi, hogy az Ön szakterületének írói hány megtekintéssel rendelkeznek. Így képet kaphat arról, hogy az olvasók milyen típusú információkat keresnek. Ha ezt ki tudja találni, akkor úgy alakíthatja cikkeit, hogy azok vonzzák ezeket az olvasókat.
Ha komolyan szeretne sikereket elérni a cikkmarketingben, ne hagyja, hogy a PLR (Private Label Rights) cikkek legyenek a fő tartalomforrásai. A PLR-cikkeket az egész weben másolják. Nem számít, hogy mennyire próbálja kiforgatni vagy átfogalmazni, a végén olyasmit fog kapni, amit ezer más ember is birtokol az interneten, és ezt a rangsorolása is tükrözni fogja. A PLR-nek megvan a helye, de ne hagyatkozz rá túlságosan.
Tanuljon meg egy cikkmarketing-bejelentő oldalt, mielőtt elkezdene egy másikat használni. Adjon magának néhány hetet, hogy megtanulja az egyik oldal minden csínját-bínját, mielőtt egy új oldal trükkjeinek elsajátítására összpontosítana. Ha egyszerre 5 vagy 6 különböző oldalt próbál megtanulni, az a kudarc receptje.
Legyen szakértője annak a területnek, amelyet népszerűsít. A legjobb módja annak, hogy a cikkmarketing az Ön számára működjön, ha olyan tanácsokat ad, amelyek a termékei és a rájuk igényt tartó ügyfelek valódi megértéséből származnak. Végezzen kutatásokat a szakterületén, hogy tovább bővítse tudását. Ez kifizetődő, mert továbbra is inspirálni fogja kreativitását és marketingtevékenységét.
A sikeres cikkmarketing-képlet megtalálása fontos, ha azt reméli, hogy egy jövedelmező, eredményes kampányt felügyelhet. Ha rossz úton jár, az erőfeszítései kolosszális pazarlása. Győződjön meg róla, hogy nem pazarolja az időt és a pénzt. Kövesse a fent olvasottakat a cikkmarketing-kampánya felépítéséhez
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.