Tanuljunk egy kicsit az internetes marketingről!
Az internetes marketingre épülő karrier gondolata nagyon ijesztő lehet, különösen, ha még új benne. Sok mindent meg kell tanulni és sok mindent meg kell tapasztalni ahhoz, hogy biztos lehessen benne, hogy a helyes úton jár. Ez a cikk lesz az, amire szüksége van a siker eléréséhez.
Ne feledje, hogy az internet folyamatosan fejlődik, és mindig új weboldalak és új kommunikációs módok jelennek meg. Minden újonnan megjelenő eszközhöz új technikákat kell kipróbálnia. Néhány új eszköz biztosan nem jó a marketingre, de addig kell próbálkoznia, amíg nem talál valamit, ami működik.
Hamis ajánlások használata nem jó ötlet az internetes marketing felhasználása során. Lehet, hogy abban az időben jó ötletnek tűnik, mégis, amikor az emberek rájönnek, és akkor már nem tekintik jó hírű cégnek. Legyen készen arra, hogy bizonyítsa, hogy minden ajánlása, valódi emberektől származik, akik használták a termékeit vagy szolgáltatásait.
Ha naprakészen tartja weboldalát időtálló tartalommal, akkor látogatói nagy valószínűséggel az Ön oldalán maradnak. Amikor a látogatói a weboldalára érkeznek, nem akarnak elavult információkkal szembesülni. Tartsa webhelyét relevánsnak, hogy látogatói befektessenek termékeibe, és több időt töltsenek webhelyén.
Készítsen reklámot! Bár egyesek nem szeretik a reklámfilmek készítésének gondolatát, a tanulmányok azt mutatják, hogy ezek sokkal hatékonyabban befolyásolják a vásárlói vásárlási szokásokat, mint a nyomtatott szó. Vannak alacsony költségvetésű lehetőségek, csak győződjön meg róla, hogy a reklám teljesen releváns. Egy kis erőfeszítéssel és befektetéssel, néhány szóval növelheti vásárlói bázisát.
Győződjön meg arról, hogy honlapjának stílusa vonzó, és nem vonja el a vásárlókat a rossz design miatt. A logójának azonosnak kell lennie, mivel nem szeretné, ha a dizájnjának egy elavult változatát forgalmazná. Igyekezzen weboldalát a lehető legvonzóbbá és korszerűvé tenni a kényelmes megtekintés érdekében.
Küldjön ki egy e-mailt, vagy helyezzen el egy kupont a weboldalán, amely lehetővé teszi, hogy ügyfelei egy kedvezménykódot adjanak ki, hogy megismertessék barátaikkal és munkatársaikkal az Ön termékeit. Engedje meg meglévő ügyfeleinek, hogy maguk is használhassanak egyet, így jutalmazza meg hűségüket, és mutassa meg, hogy értékeli folyamatos üzletkötésüket.
Ha blogot vagy kérdésfórumot működtet a weboldalán, mindenképpen alkalmazzon egy moderátort, aki felügyeli a tartalom áramlását. Esetenként előfordulhat, hogy valaki nem megfelelően viselkedik, és ezzel elvonja a potenciális ügyfelek kedvét attól, hogy meglátogassák a weboldalát. A webhely moderálása segíthet az ügyfélhűség növelésében.
Ha bármely népszerű videófeltöltő webhelyet használ videóinak közzétételére, igyekezzen gondoskodni arról, hogy zárt feliratokat adjon hozzájuk. Az a tény, hogy a hallássérült felhasználóknak is kedveskedne, azt mutatja az embereknek, hogy törődik az ügyfeleivel, és hogy mindent megtesz annak érdekében, hogy elégedettek legyenek.
Értékelje weboldalát úgy, hogy minden lehetséges módot kihasznál, hogy reklámozza webcímét. Adjon fel hirdetést a sárga oldalakon. Tüntesse fel a címet az összes üzleti levélpapírján és papírmunkáján, beleértve a névjegykártyákat, nyugtákat és számlákat. Hirdessen az újságokban és magazinokban. Terjesszen szórólapokat a kereskedelmi kiállításokon. Vegye el a találgatást az online keresés alól, ha a webcímet több forrásból is könnyen elérhetővé teszi.
Összefoglalva, Ön némileg habozik a gondolattól, hogy karriert csináljon az internetes marketingből, egyszerűen a kutatás és a tervezés mennyisége miatt, amely a sikerhez szükséges. Remélhetőleg képes lesz megfogadni a tanácsokat, és sikeresen alkalmazni azokat a saját vállalkozásában.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.