Internet Marketing terv
A világhálón barangolva rengeteg információt találsz az internetes marketingről általában. Ezek egy része jó, egy része pedig nem annyira jó. Mindig óvatosnak kell lenned azzal, amit olvasol, és ebben a cikkben elmagyarázzuk az internetes marketing néhány valódi pontját, amelyekkel tisztában kell lenned, a hókuszpókusz nélkül.
Az internetes marketingben van egy varázsszó: "gyors". A potenciális vásárlók manapság gyors megoldást keresnek a problémáikra, és ha megtalálod a módját, hogy a "gyors" szót beépítsd az értékesítési szövegedbe és a weboldaladba, akkor nagyobb valószínűséggel fognak vásárolni. Tudasd velük, hogy meg tudod oldani a problémájukat, méghozzá gyorsan.
Nézd meg a pay-per-click hirdetési programokat, hogy növeld webhelyed láthatóságát. Ezek a programok, mint például a Google Adwords, a lista elejére hozzák webhelyed amikor az emberek rákeresnek valamire, ami a te webhelyeddel kapcsolatos. Ezáltal sokkal nagyobb láthatóságot és sokkal nagyobb forgalmat érhetsz el. A reklámozás sosem rossz ötlet.
Ahhoz, hogy sikeresen marketingelj az interneten, tudj válaszolni erre a kérdésre: Mi az elsődleges célod? Ahhoz, hogy bármit is sikeresen eladhass, konkrét céllal kell rendelkezned. Tehát számszerűsítsd pontosan, hogy hova akarsz célt érni. Tudd meg, hogy naponta 5 példányt akarsz-e eladni az e-könyvedből, ha azt akarod elérni, hogy az ügyfeleid 80%-a meglátogasson és elolvasson egy bizonyos weboldalt, vagy ha a következő három napban 300 feliratkozóra akarod növelni a levelezőlistádat. Ha már tudod a célodat, akkor jó tervet készíthetsz az eléréséhez.
Ha a terméked a tizenéveseket szólítja meg, telepíts különböző típusú szórakoztató játékokat a weboldaladra. Ehhez általában Flash-re van szükség, és nagyszerű módja lehet annak, hogy javítsd a vásárlóid általános élményét a webhelyeden. Minél jobban szórakoznak, annál nagyobb eséllyel vásárolnak majd terméket a webhelyedről.
Ha webhelyed több oldalból áll, nézd meg, hogy a látogatók ezek közül mely oldalakat nézik meg a legtöbbször. A honlap nyilvánvalóan a legfontosabb, de ha a látogatók egy oldalt látogatnak meg gyakrabban, mint másokat, akkor azt az oldalt egy kicsit dobd fel több funkcióval és a honlap más oldalaira mutató linkekkel.
Tegyél meg mindent, amit csak tudsz, hogy a weboldalad látogatói jól érezzék magukat. A nagy nyomást gyakorló értékesítési taktikák csak nagyon kevés vállalkozás számára megfelelőek, és az internetes marketing biztosan nem tartozik ezek közé. Weboldaladnak barátságosnak, barátságosnak, könnyen használhatónak és megbízhatónak kell lennie. Építs kapcsolatot látogatóiddal, hogy elősegítsd a bizalmat és ösztönözd a többszöri látogatást.
Ügyelj arra, hogy a vállalkozásoddal vagy termékeiddel kapcsolatos állításaidat tényekkel támaszd alá. Ha például azt mondod, hogy a terméked nagyszerűen működik, az emberek vagy hisznek neked, vagy nem. Ha azonban készítesz egy videót, amely bemutatja, hogy mennyire hatékonyan működik a termék, sokkal meggyőzőbb leszel. Ha olyan termékeket árulsz, amelyeket valóban magad is használsz, akkor saját hiteles véleményt adhatsz a hasznosságukról.
A potenciális vásárlók közvetlen marketingje időigényes dolog, ezért ne feledd, hogy minden kampánynak folyamatosnak kell lennie. Sok internetes marketingszakember a marketinget csak úgy röpködve közelíti meg. Azon dolgoznak, hogy egy adott szegmensben marketingeljenek, de csak egy-két napig tartják magukat hozzá. Addig kell kitartanod, amíg nem látod az eredményeket, és aztán folytatni kell.
Ha egyszer átvágod magad a túlzásokon és a haszontalan tartalmakon, rájössz, hogy a marketinggel kapcsolatos valódi információk nem tesznek merész ígéreteket, és nem vezetnek félre semmilyen módon. Az internetes marketing, akárcsak az ebben a cikkben szereplő információk, komoly üzleti vállalkozás, és ezért úgy is kell hozzáállnod.
fronthatás, vérnyomás, fronthatás ma
fronthatás, vérnyomás, fronthatás ma
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal