A közösségi média marketing és hogyan segíthet Önnek
A személyes használatra szánt közösségi média és a vállalkozásának szánt közösségi média két különböző világ. Ha hozzászokott ahhoz, hogy ezeket az oldalakat a saját személyes elégedettségére használja, akkor a megértésben már előrébb jár, de még mindig szüksége lesz ennek a cikknek a tanácsaira, hogy megmutassa, hogyan tudja a legjobban marketingelni a vállalkozását ezeken keresztül.
Vállalkozása reklámozásának jó módja a Twitter. Ha időt szán rá, és megtanulja, hogyan működik a Twitter, akkor sok ember megnézheti vállalkozását. Ügyeljen arra, hogy megtanulja, hogyan használja a hashtageket, a kulcsszavakat és minden más fontos dolgot a Twitter működésével kapcsolatban.
Használjon listákat, amennyire csak lehetséges. Az emberek szeretik a listákat, mert könnyen olvashatók és könnyen továbbadhatók az ismerőseiknek. Ha listákat tartalmazó blogokat vagy cikkeket készít, azok, akik hasznosnak találják az Ön által nyújtott információkat, nagyobb valószínűséggel adják tovább a linket másoknak a Facebookon, a Twitteren vagy más közösségi oldalon keresztül.
Hozzon létre egy olyan nyílt fórumot, amelyben lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy részt vegyenek a kreatív folyamatában. Meg fog lepődni, hogy az ügyfélkör mennyire jól tud segíteni az ötletelésben, a "tervrajz" elkészítésében és az ötlet legjobb megvalósításának lefektetésében. Ha ilyen jellegű inputot kap az ügyfeleitől, akkor nyugodtan feltételezheti, hogy vásárolni fognak, amikor elindul.
A közösségi média eredményeinek maximalizálása érdekében fejlesszen ki olyan linkeket, amelyek képesek összekapcsolni az összes oldalt. Helyezzen el olyan linkeket a blogján, amelyek segítségével az olvasók követhetik a Twitter-kommentjeit, megtekinthetik a YouTube-videóit, és "lájkolhatják" a Facebook-oldalát. Amikor a Twitteren beállítja a profilját, ügyeljen arra, hogy a Facebook-oldalának és a blogjának a weboldalcímét is adja meg. Ügyfélkörének potenciálja megnő, ha az összes közösségi média-fiókjára mutató linket beilleszt.
Nyugalom, ez csak egy online beszélgetés. Az e-mail régebben a frászt hozta a cégekre, akik nem értették meg az egész dolog jó, rossz és csúnya oldalát. Most ez a legmegfelelőbb kommunikációs csatorna. A közösségi média az új csatorna, és csak annyit kell tennie, hogy leül és beszélget az ügyfeleivel. Ez az, amit ők akarnak, és amire önnek szüksége van.
Győződjön meg róla, hogy minden posztja és cikke tetején van egy Facebook gomb. Ez a gomb megkönnyíti olvasói számára, hogy megosszák tartalmait a Facebookon. A legtöbb ember nem kívánja megosztani a tartalmát a Facebookon, ha egy link másolásán és beillesztésén kell keresztülmenniük.
Tegyen közzé linkeket más blogbejegyzésekre, és kérje meg a bloggereket, hogy az Ön tartalma szerepeljen a weboldalukon. Ez akkor fog működni, ha Ön viszonozza a szívességet, és ha a bloggerek úgy tekintenek a blogjára, mint egy jó lehetőségre, hogy reklámot kapjanak. Győződjön meg róla, hogy nincs érdekellentét Ön és az Önt bemutató blogger között.
Hozzon létre RSS-csatornát a frissítéseihez, és adjon lehetőséget olvasóinak arra, hogy feliratkozzanak rá. Így láthatják a bejegyzéseidet, amikor bejelentkeznek a Google-fiókjukba, vagy közvetlenül a számítógépük asztalán, ha RSS widgetet használnak. A célközönségtől függően több vagy kevesebb sikert érhet el az RSS feeddel.
A közösségi média marketing használata során előfordulhat, hogy rendszeresen módosítania és frissítenie kell a célját és a célkitűzéseit, hogy a célon maradhasson. A beszélgetések váratlan utakra terelhetik marketingjét, ezért a legjobb, ha rendszeresen újraértékeli az irányt, és ennek megfelelően módosít.
Amint látja, rengeteg információ áll rendelkezésre azzal kapcsolatban, hogy hogyan állíthatja be vállalkozását a közösségi médiaoldalakon. Remélhetőleg a felmerült kérdésekre itt választ kapott. Ha nem, akkor használja ezt kiindulópontként ahhoz, hogy sok más módon kutassa fel, hogyan használhatja ezeket a platformokat vállalkozása növelésére.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal