Nincs sikere az okostelefon cikkmarketinggel? Ezek a tippek segíthetnek!
A sikeres cikkmarketinghez sikeres kampányt kell létrehoznia. Ez azt jelenti, hogy széles látókörrel kell megközelíteni a dolgokat, rengeteg tartalmat kell terjeszteni, és a minőséget maximálisan meg kell tartani. Ismerje meg a következő tippeket, amelyekre szüksége lesz ahhoz, hogy sikeres legyen az okostelefon cikkmarketing kampánya.
Használjon közösségi média megosztó gombokat, mint például a "Post to Facebook" és a "Tweet this" azon az oldalon, ahol a cikkeit közzéteszi. Ha a cikkei rezonál valakire, akkor lehet, hogy megosztja azt az ismerőseivel, és további eladásokat generál. Ne használja azonban maga a gombokat, mivel egy "önállóan népszerű" cikket kevésbé valószínű, hogy spamnek fognak tekinteni.
Ügyeljen arra, hogy az ügyfél számára meggyőző okot adjon a cselekvésre. Cikkeit úgy fejezze be, hogy elmondja az olvasónak, mit kell tennie; emellett tartalmazzon olyan nyilvánvaló módszereket, amelyekkel könnyen elvégezheti a feladatot. Ha ezt az információt beépíti a cikkébe, az növeli annak valószínűségét, hogy az olvasók cselekedni fognak.
Váltogassa a cikkek írásának szintjét. Ha például az Ön által forgalmazott termék technikai jellegű, akkor ezt az információt is tegye bele a cikkbe. Ennek ellenére biztosnak kell lennie abban, hogy van részletes magyarázat, hogy segítse azokat az embereket, akik nem értik a szakszavakat. Növeli hitelességét és értékét, ha a közönség minden tagját megszólítja.
Ne használjon túlzottan sok kulcsszót, amikor cikkeit írja. Ha ötnél több kulcsszót használ minden egyes cikkeidben, az csak azt fogja eredményezni, hogy a cikkeit elutasítják. A legjobb eredmény érdekében kerülje a kulcsszó 5-nél többszöri használatát.
Egy tipp, amit érdemes figyelembe venni az okostelefon cikkmarketinggel kapcsolatban, hogy az írás nem olyan rossz, mint ahogyan azt gondolja. Fontos, hogy úgy írjon, ahogyan beszélne, és utána tisztítsa ki a nyelvtani hibákat. Gyakorlás után képesnek kell lennie arra, hogy rövid cikkeket írjon mindössze néhány perc alatt.
Mielőtt elkezdené az okostelefon cikkmarketing vállalkozását, fontos, hogy pontosan megértse, mi is az a cikkmarketing. A cikkmarketing egy olyan folyamat, amelynek során cikkeket ír, amelyekben linkek vezetnek vissza a webhelyére vagy egy partneroldalra, így könnyebben tud forgalmat szerezni a webhelyre.
A jó nyelvtan és a sokféle szó használata javíthatja azokat a cikkeket, amelyeket a marketinghez gyártanak. A nyelvtan megfelelő módon történő használata nagyban javíthatja a cikkek vonzerejét. Azzal, hogy valaki figyelemmel kíséri, hogy mit ír, nagyban javíthatja a cikk minőségét.
Iratkozzon fel a versenytársak RSS feedjeire, hogy nyomon követhesse a cikkmarketing versenytársakat. Ugyanazok a funkciók, amelyeket a cikkírók használnak, hogy információik eljussanak az olvasókhoz, a rájuk vonatkozó kutatást is gyerekjátékká teszik. A versenytársak által közzétett minden egyes új cikk gyors áttekintése naprakészen tartja az írót az aktuális témák és a legújabb stratégiák tekintetében.
Amikor a cikkek marketingjéről van szó, összpontosítson a tartalomra. A tartalmainak nagyjából úgy kell hangzania, mintha szakértő lenne, vagy valaki, aki legalábbis jól ismeri a témát. Ezáltal hűséges olvasókat is szerezhet, akik megbíznak az információiban, és visszatérnek, hogy friss tartalmakat olvassanak az oldalon.
Írjon folyamatosan, hogy fejlessze a képességeit. Mint minden készség esetében, minél többet gyakorol, annál jobb lesz. Próbáljon továbbra is különböző témákról és különböző hangnemben írni.
Ha olyan szilárd tippeket követ, mint amilyeneket ebben a cikkben fentebb megismert, akkor elkezdheti megérteni, hogyan működik elvileg a cikkmarketing, és hogyan használhatja arra, hogy közvetlenül megcélozza a piacokat és forgalmat irányítson a webhelyére. Végül, és a megfelelő megközelítéssel, elkezdhet sok pénzt keresni az interneten.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.