A közösségi média marketingjének nem kell fejfájást okoznia, nézze meg tippjeinket
Számos közösségi oldal használható marketingtevékenységeihez, amelyek mindegyikének vannak előnyei és hátrányai. Bár a marketingipar elismeri a közösségi média marketingben rejlő lehetőségeket, sok vállalkozás még nem vizsgálta meg a lehetőségeket. Az ebben a cikkben szereplő javaslatoknak segíteniük kell a vállalkozásokat olyan marketing megközelítés kialakításában, amely magában foglalja a közösségi média hatékony használatát.
Tájékoztassa meglévő ügyfeleit, ha elkezdi használni a közösségi média marketingjét. Hívd meg őket, hogy "kedveljék" az oldaladat, és bátorítsd őket, hogy oszd meg az oldaladat barátaikkal. Ez nagyszerű módja annak, hogy javítsa a vállalatának való kitettséget. Ennek több értéke van, mint a rendszeres reklámozásnak, mert lényegében áttétel.
Iratkozzon fel a Twitterre. Szerezzen minél több követőt azáltal, hogy regisztrál olyan blogoldalakra, mint a Tweepi.com. Egy ilyen webhely használata megkönnyíti az emberek számára, hogy megtalálják Önt a Twitteren. Rendszeresen tweeteljen más bloggerekről. Automatizálnia kell a tweeteit is, hogy követői ne felejtsék el őket.
A közösségi médiára vonatkozó stratégia részeként válaszolnia kell az ügyfelek megkereséseire. A gyors válasz jelentős hatással lehet bármely közösségi média marketing promóció sikerére vagy kudarcára. Ha el akarja menni a távolságot, válaszolnia kell a negatív megjegyzésekre és véleményekre. Ha hagyja, hogy az ilyen hozzászólások kiboruljanak, károsíthatják a márkáját. Foglalkozzon velük, ahogy bekövetkezik, és nem lesz semmilyen csúnya mellékhatása, amelyet a sorban kell kezelnie.
Adjon hozzá releváns címkéket Youtube-videóihoz. Nagyobb valószínűséggel fordulnak elő a termékeihez kapcsolódó keresések során. Kulcsszóválasztó eszközökkel megtudhatja, mely kulcsszavak népszerűek a célközönség körében. Ne feledje, hogy a közönsége nagyobb valószínűséggel oszt meg valamit, ha relevánsnak találja azt, amit keresett.
Ha közösségi hálózaton vesz részt, akkor kölcsönös kommunikációra van szükség. Amikor az ügyfél javasol valamit, mások is hasonlóan érezhetik magukat. Fontos tudatni velük, hogy hallgat.
Ha a közösségi média marketingkampányába beletartozik a Twitter, szerezzen minél több követőt. Egy entitás Twitter-követőinek száma ma már komoly mérőszalag, amely fontos a mai világban. A vállalatok mindig szeretik látni, hogy Twitter-hírcsatornájuknak több követője van, mint versenytársaiknak, és gyorsan felhívják a figyelmet ügyfeleikre. Neked is kellene.
Ha nagyobb figyelmet szeretne fordítani vállalkozása iránt, akkor a közösségi média marketing lehet az Ön számára. Vállalkozása pozitív figyelmet kaphat, ha a közösségi oldalak felhasználói megbeszélik az Ön termékét vagy egyéb dolgokat a vállalkozásával kapcsolatban. Adjon ösztönzőket, és különleges ajánlatokkal és versenyekkel terjesztheti nevét.
Használjon olyan szelvényeket és ajánlatokat, amelyek időhatékonyak ahhoz, hogy valóban felpörgessék a profiljaival kapcsolatos vitákat. Ez a sürgető érzés arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy hamarabb cselekedjenek. Ez a nézőidnek is hajlandóbb lesz megosztani az általad közzétett információkat.
Szórakoztató és érdekes közvélemény-kutatásokat végezhet a Facebook-oldalán. Ez nagyszerű módja a közönség és a potenciális fogyasztók bevonásának. A Facebook rendelkezik egy könnyen használható funkcióval, amely segítséget nyújthat a közvélemény-kutatások elkészítésében, ezért használja ki azt. A szavazásoknak nem kell közvetlenül a vállalkozásoddal kapcsolatos információkról szólniuk. Lehetnek szórakoztatóak, érdekesek és aktuális eseményeket is magukban foglalhatnak. A közvélemény-kutatás lényege a fogyasztók érdeklődésének fenntartása.
Mivel sok vállalkozás új ügyfelek elérése érdekében költözik a közösségi média térbe, fontos megnézni, hogy ez a megközelítés hatékony-e. A téves megközelítés rosszabb lehet, mint egyáltalán nem megközelítés. De a gyümölcsöző társadalmi marketing fontos. Amikor kihagyja a közösségi hálózatépítést a marketingterveiben, felkészül az elmaradt értékesítési lehetőségekre, és komoly előnyt biztosít versenytársainak. Az ebben a cikkben szereplő tanácsok felhasználásával a marketing szakemberei kiaknázhatják a közösségi média marketing erejét.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.