Cunoașterea este puterea în articolul de marketing
Există două pericole în scrierea unui articol informativ: să știi prea multe și să știi prea puțin despre subiect. În primul caz, este posibil să descărcați mult prea multe detalii specifice, pierzând interesul cititorului general. Dar dacă într-adevăr nu cunoașteți subiectul, un cititor inteligent își va da seama destul de repede.
Nu vă prefaceți! Dacă aveți de gând să scrieți o recenzie a unui produs, testați-l mai întâi. Cititorii vor putea să-și dea seama că mințiți, iar dacă nu pot, cu siguranță vor ști când experiențele lor nu seamănă deloc cu ale dumneavoastră. Dacă sunteți necinstit, veți pierde clienții pe care ați muncit atât de mult pentru a-i câștiga.
Furnizați informații relevante și utile. Potențialii cumpărători nu vor să își piardă timpul citind un articol care nu le va aduce niciun beneficiu în vreun fel. Ei vor să plece ca un consumator mai bine informat. Dacă le satisfaceți nevoile prin articolele dumneavoastră, vor aștepta cu nerăbdare să citească mai multe articole.
Puneți-vă articolele pe site-ul dvs. în primul rând, dacă nu este interzis. Făcând acest lucru, site-ul dvs. va câștiga atenția motoarelor de căutare și veți fi mai bine clasat. Faceți ca articolul să fie indexat de către motoarele de căutare mai întâi pe site-ul dvs. și apoi trimiteți articolele dvs. în lume pentru a atrage mai mulți clienți.
Folosiți cuvinte cheie SEO în articolele dumneavoastră. Uneori, oamenii care caută un anumit termen sunt mai predispuși să cumpere ceea ce vindeți. Nu exagerați, însă. Dacă vă umpleți articolul cu cuvinte cheie, acesta va fi citit nefiresc de oameni, iar spiderii motoarelor de căutare îl vor penaliza ca fiind potențial spam.
Faceți ca titlurile dvs. să fie semnificative pentru cititori. Ar trebui să includeți întotdeauna punctul principal al articolului în titlu, astfel încât cititorul dvs. să știe la ce să se aștepte și să poată alege dacă dorește să îl citească sau nu. Durata de atenție este scurtă, așa că asigurați-vă că îi captați de la început.
Plasarea articolelor pe care le-ați scris pe site-ul dvs. vă poate ajuta, deoarece atrage persoanele care fac căutări prin cuvinte cheie. Acest lucru este ușor și poate stimula clasamentul web și traficul. Motoarele de căutare caută acest lucru și vă va ajuta să vă clasificați bine site-ul.
Atunci când scrieți pentru a obține trafic, nu vă faceți griji cu privire la lungimea conținutului dvs. sau la subiectul exact pe care îl acoperă. Trebuie să vizați câteva cuvinte cheie pe care oamenii le-ar folosi dacă ar fi interesați să citească ceva similar conținutului dvs. Conținutul dvs. trebuie să se refere în mod constant la aceste cuvinte cheie.
Prin specializarea marketingului prin articole într-un domeniu selectat sau într-o anumită nișă, nu numai că poți să îți perfecționezi cât mai bine articolele, dar și să atragi mulți spectatori din acel domeniu. În afară de abilitatea de a rafina propriile articole, există mai puțină concurență în cadrul acelei nișe de marketing prin articole pe care cineva a găsit-o.
Este o idee bună să amesteci tipurile de articole pe care le scrii, astfel încât să ai o varietate din care să alegi. Nu scrieți doar articole de tip "Întrebări și răspunsuri "ť sau ghiduri "cum să". Alternați aceste stiluri sau adăugați o listă cu "top 10". Faceți o rotație între diferitele tipuri și vedeți care atrag cel mai mult atenția.
Scopul oricărui articol pe care îl scrieți pentru o campanie de marketing ar trebui să fie simplu. Ideea este să oferiți o literatură informativă unui public relevant, în care îi îndemnați pe oameni să acționeze. Orice altceva încercați să faceți într-un articol poate avea ca rezultat faptul că cititorii se vor pierde și vor da pur și simplu clic de pe pagină.
Pentru că ați măsurat nivelul de expertizăașteptat în revista respectivă pentru care scrieți, aveți acum o șansă bună de succes. Veți dori să scrieți articole pentru unele reviste care acceptă informații foarte detaliate, dar și pentru unele care doresc doar un nivel general de cunoștințe. Potrivirea specificității cu publicația este cheia.