Keresőmarketing ügynökség, elektromos autó Budapes

Keresőmarketing

Emelkedik az elektromos autók száma Magyarországon!

2021. június 29. 11:28 - Online Marketing 101 Budapest

Emelkedik az elektromos autók száma Magyarországon!

 

Az elektromos autók eladási aránya folyamatosan növekszik. Egyes országokban gyors ütemben, míg máshol lassabban terjed az új hullám. Hazánkban is gyarapodik az árammal hajtott gépjárművek értékesítése. Megnéztük, milyen léptékben történik ez, illetve mely országok a vezetők ebben az irányvonalban.

A világ elektromos autói
Nem meglepő módon, meglehetősen nagy különbségek vannak globális szinten az elektromos autók piacán. Kínát és Norvégiát érdemes kiemelni mint vezető államokat ezen a téren. Az ázsiai országban éves szinten meghaladták az egymillió eladott darabot, az arányokat tekintve pedig a skandináv nemzet jeleskedik, ugyanis ott minden második értékesített autó elektromos. De érdemes még megemlíteni más országokat is, ahol kiemelkedő számokat láthatunk – például: Izland, Svédország, Hollandia és Finnország. (2018-as adatok alapján.)

Globális trend, globális őrület
A járműiparban több gyártó kooperációt indított versenytársával annak érdekében, hogy tovább fejlesszék az elektromos meghajtásokat. Jól szemlélteti ezt a direkciót a következő néhány példa: a Honda és a Motors Cruise Automation, a Ford és a Volkswagen, a BMW, illetve a Volkswagen és a Daimler triójának együttműködése. Az eladási arány pedig igazolja a nagy gyártók befektetését, ugyanis a fogyasztói igény folyamatosan növekszik.

Magyarországon is bővülés tapasztalható
A 2019-es évben több mint 40%-kal növekedett az előző évhez képest az elektromos autók értékesítése Magyarországon. Tavaly 1803 darab új villany meghajtású gépjárművet adtak el a forgalmazók hazánkban – ami tulajdonképpen rekordot jelentő szám.

Külön érdekesség, hogy a vásárlók túlnyomó része magánszemély volt, illetve az importőröktől származó információk szerint a hivatalosan cégnévre kötött szerződések mögött is gyakran egyautós vásárlások állnak.

Sokszor kérdéses a vevő motivációja, több oka is lehet az elektromos autó vásárlásának: egyrészt a környezet védelme, másrészt az állami és önkormányzati kedvezmények megszerzése. Főként ez utóbbi ösztökélte jobban a vásárlóerőt hazánkban.

Érdemes szót ejteni a vidék-város viszonylatról is. A forgalmazók eddigi tapasztalatai szerint folyamatosan emelkedik az eladások száma a vidéki lakosság körében is – amit főként annak a javára írnak, hogy megnőtt az elektromos autók hatótávolsága.

 

 

1. https://bit.ly/3xtNTju

2. https://bit.ly/2UoVm4y

3. https://bit.ly/3qPCNm4

4. https://bit.ly/3qSD6g1

5. https://bit.ly/3hDstJQ

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keresomarketingugynokseg101.blog.hu/api/trackback/id/tr7516607946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

keresőmarketing tanácsadás keresőmarketing ügynökség keresőmarketing cégek keresőmarketing Verblender Yoga Barcelona online marketing 101

Mi a feladata egy keresőmarketing ügynökségnek? 1.Keresőoptimalizálást végez Egy új vagy meglévő weboldal keresőoptimalizálására azért van szükség, mert ha ez nincs meg, akkor az érdeklődök nem találnak rá az adott termékre, vagy szolgáltatásra amit az oldal kínál, márpedig ez az egyik legfontosabb.Egyrészt ebben tud segítséget nyújtani egy keresőmarketing ügynökség. Így konkrét kiadás nélkül, releváns ügyfelek fognak a weboldalunkra érkezni. 2. Keresőhirdetéseket kezel Egy keresőmarketing ügynökség PPC kampányok menedzselését is végzi (kattintás alapon fizetett hirdetés) Facebookon vagy Google AdWordsben, ahol rengeteg embert meg tudnak célozni a termékekkel, szolgáltatásokkal. Ez esetben a keresőmarketing ügynökség az összes részfeladatot magára vállalja, beleértve a stratégia kidolgozást, szövegírást, hirdetéskezelést, kampány felügyeletet, valamint ezen felül havi kimutatások készítését az elért eredményekről. Hasznos dolog, hogy a keresőmarketing ügynökségeknél olyan szakenberek dolgoznak, akik a Google szigorú vizsgáztatási rendszerén keresztül sikeres vizsgát végeztek. 3.Weboldal készítéssel és karbantartással foglalkozik Ha igény van rá, egy keresőmarketing ügynökség a weboldalunk teljes átvizsgálását elvégzi, mint technikai mint webergonómiai szempontok szerint. Ha szükségessé válik, fejlesztők, programozók és grafikai csapat segítségével módosítanak rajta. Ha ez nem megoldható és új weboldal szükséges, akkor az új weboldal elkészítésében is segítséget nyújtanak. Miért döntsünk egy keresőmarketing ügynökség mellett? Ha Budapesten történik a keresőoptimalizálás és a cég is Budapesten található helyileg, akkor a vállalkozással még hatékonyabb az együttműködés, és könnyebb sikeres munkát végezni, így a vállalkozás bevételei, látogatottsága, konverziója is csak egyre növekedni fog. További előny, hogy a keresőmarketing ügynökséggel rengeteg pénzt, időt és energiát tudunk megspórolni. Amennyiben mód van rá, kérjünk havi konzultációt, így lehetőségünk lesz átbeszélni az elért eredményeket, havi célokat.