Hogy a vállalkozás kiemelkedik a többiek közül a Facebook Marketing segítségével
A Facebook ma már olyan mindenütt jelen van, mint a televízió vagy a szeletelt kenyér. Míg a legtöbben olyan korban nőttünk fel, amikor még a mobiltelefonok sem léteztek, a mai fiatalok a nap bármely szakában kapcsolatba léphetnek egymással, függetlenül attól, hogy hol tartózkodnak, egymás falára posztolva. Használja ki ezt az állandó kapcsolatot ügyfeleivel az alábbiakban részletezett stratégiák segítségével.
Ügyeljen arra, hogy mennyi információt tesz közzé a Facebookon. Ha csak időnként szólal meg, sok felhasználó unatkozhat, és máshol kereshet kielégülést. A túl sok posztolás sem jó dolog, mivel sokan kétségbeesésnek fogják olvasni. Tegyen meg mindent, hogy megtalálja a megfelelő egyensúlyt.
Minden online tartalom, amit közzétesz, hivatkozzon a Facebook-oldalára. Ha például blogot ír, minden egyes posztot mindenképpen linkeljen a Facebook oldalára. Akár egy Twitter-fiókot is összekapcsolhat a Facebook-oldallal, és gondoskodhat arról, hogy a tweetek is megjelenjenek rajta.
Ha van egy kedvezmény vagy egy ingyenes ajándék a Facebook-oldalán, az remek módja a követők számának növelésének. Az emberek szeretik az ingyenességet. Ha ingyenes ajándékot vagy más kedvezményt kínál, az arra ösztönzi követőit, hogy megosszák az ajánlatot. Amikor az emberek megosztják az ajánlatát, további olyan ügyfelek számára is megismerteti vállalkozását, akik esetleg még nem hallottak Önről.
Ügyeljen arra, hogy Facebook-oldala megfelelően képviselje vállalkozását vagy vállalatát. Általában az oldala rajongói azért vannak ott, mert érdekli őket, hogy megismerjék, mit kínál. Ha nincsenek részletek a termékeiről vagy szolgáltatásairól, akkor összezavarodhatnak azzal kapcsolatban, hogy mit is kínál.
Ajánljon valamit cserébe a Facebook-oldalára való feliratkozásért. Azzal, hogy a látogatók regisztrálnak az oldalára, folyamatos párbeszédet folytathat velük a vállalkozásról. Ha felajánl nekik valamit, például egy nyereményjátékban való részvételt, akkor nagyobb valószínűséggel regisztrálnak az oldalára, és értékes ügyfelekkel látják el vállalkozását.
Próbálja ki a Facebook-hirdetések használatát. A Facebookon keresztüli fizetett hirdetések segíthetik vállalkozását, mert lehetővé teszik, hogy különböző módon célozza meg közönségét. Megadhatja közönsége nemét, korcsoportját, helyét és még sok mást is. Olyan szűk vagy széleskörű lehet, amennyire csak szeretné, amikor meghatározza az igényeiket. Állítson be kampányköltségvetést és licitárakat, hogy annyi főcímet, képet és hirdetési szöveget tesztelhessen, amennyit csak szeretne. Ha kampánya nem működik, azonnal leállíthatja, hogy ne költsön rá túl sokat.
Amikor közzétesz valamit, az egyik szándék az kell, hogy legyen, hogy reakciókat váltson ki a közösségből. Ezért gondolja át minden egyes posztot, és találja ki, hogyan fogalmazza meg a dolgokat úgy, hogy az emberek kommentálni akarják majd a mondanivalóját. Ennek egyik legjobb módja, ha kifejezetten véleményt kér.
Jó módja annak, hogy az oldala látogatóit követőkké alakítsa át, ha elrejti a tartalmat a nem rajongók elől. Ha a Facebook-oldala egy részét elrejti, hogy csak a követői láthassák, sok látogatót alakíthat át követővé. Ügyeljen arra, hogy csak egy kis tartalmat rejtsen el, hogy ne ássuk alá a SEO lehetőségeket.
Ne felejtsen el posztolni a Facebook-oldalán. Amikor egy vállalkozás létrehoz egy Facebook-fiókot, gyakran kiadnak egy rohamléptékű posztot, majd hónapokig semmit. Ahhoz, hogy ez a fajta marketing sikeres legyen, stratégiai módon kell posztolnia. Nem kell naponta 15-ször posztolnia, de hetente néhányszor nagyszerű ötlet.
Az a képesség, hogy a nap 24 órájában, a hét 7 napján marketingelhet az ügyfeleinek, elképesztő. Emellett bárkinek bárhol a világon marketingelhet. A Facebook megadja ezt a lehetőséget, de az ön dolga, hogy kihasználja. Használja fel az itt olvasottakat, hogy olyan kampányt hozzon létre, amely megvalósítja az álmait.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.