Tudj meg többet az internetes marketingről és arról, hogyan vonhatsz be minél több embert a webhelyedre!
Mindenkinek, akinek van weboldala, tudnia kell az internetes marketingről. Nincs értelme egyáltalán webhelynek lenni, ha senki nem jelenik meg rajta semmit! A marketing lehet ingyenes vagy fizetett, belső vagy külső, és az összes alapot megtalálod ebben a cikkben.
Annak érdekében, hogy a webhely minden alkalommal másképp nézzen ki, amikor az emberek meglátogatják, mindenképpen frissítsd a rajta lévő hirdetéseket. Használj nyomkövető eszközt annak megtekintéséhez, hogy mely hirdetések kapják a legtöbb kattintást. Távolítsd el azokat a hirdetéseket, amelyek nem működnek, és próbálj újakat bevezetni azok alapján, amelyek a legnagyobb forgalmat generálják.
Ahhoz, hogy az embereket érdekelje a különböző termékek, a „köszönöm” oldalon megjelenhet egy másik termék hirdetése, amelyet valamilyen vásárlás után látnak. Vagy felvehetsz egy új termék ingyenes próbaverzióját, amikor vásárolnak akármit. Győződj meg arról, hogy a te által nyomott termék kapcsolatban áll azzal, amit vásárolsz.
A hamis ajánlások használata nem jó ötlet az internetes marketing használata közben. Akkor jó ötletnek tűnhet, de amikor az emberek utolérik és "megfogják", akkor már nem tekintenek jó hírű társaságnak. Legyél kész bizonyítani, hogy az összes ajánlásod tényleges embertől származik, aki a te termékeid vagy szolgáltatásaid használta.
Keresd meg a versenyt. A versenytárs webhelyének böngészése nemcsak ötleteket adhat a saját fejlesztésedre hanem megmutathatja hiányokat is. Használd ki ezeket, javítva problémáid a saját webhelyen. Ezt akár reklámtechnikaként is használhatod, emlékeztetve az ügyfeleket, hogy van valami, amit a versenytárs gyengébb.
Annak érdekében, hogy az online kupon még vonzóbbá váljon ügyfeleid számára, gondolj arra, hogy fokozatosan kínáld fel a kedvezményt. Más szavakkal: minél nagyobb a vásárlás, annál nagyobb a kedvezmény. Amikor az ügyfelek látják a felajánlott nagyobb kedvezményt, általában megkísértik őket, hogy vásárolnak még egy vagy két terméket, hogy elérjék a magasabb kedvezményes küszöböt. Ez több eladást jelent számodra.
Nézd meg, mit csinálnak a versenytársaid. Nézd meg a weboldalakat, blogokat, közösségi oldalakat stb., És nézd meg, hogyan csinálják a dolgukat. Más webhelyeken webhelyén ötleteket kaphatsz a tennivalókról, és találhatsz olyan dolgokat, amelyeket nem szeretnél megtenni.
Amikor interneten marketinget folytatsz, akkor linkjeidet egy kapcsolódó webhelyen használd. Ez magasabb minősítéseket eredményez a keresőmotorok eredményoldalain. Biztosítani kell, hogy a linkelt webhelyek valamilyen módon relevánsak legyenek egymás számára.
Az internetes marketing lehetővé teszi, hogy elérje a világ minden szegletét. Akár nyomtatott sajtó útvonalon is járhatsz, és elkezdheted a szórólapokkal tömni a postaládákat vagy a szélvédőket, ha úgy gondolod, hogy ez forgalmat hoz.
Az e-mail marketing fontos, előnyös eszköz. Csak ellenőrizd, hogy az e-mailek védettek-e! Ne használj olyan szolgáltatást, amely törli a régi e-maileket, mert szükség lehet hozzáférésre. Készíts saját magad e-mail archívumokat, ez még fontosabb, ha érzékeny kommunikációs e-mailjeid vannak az ügyfelekkel vagy tanácsadókkal.
Nem számít, milyen készségekkel rendelkezel, vagy mennyi tapasztalatod van az internetes marketinggel kapcsolatban, az első lépés az új dolog elsajátítása. Végezz új stratégiákat az olvasottak alapján, és soha ne add fel! Ha valami nem működik, próbálkozz más ötlettel. Előbb-utóbb valami eltart!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.